پخش خرمای صنعت هسته ای توسط دانشجویان همزمان با روز ملی فناوری هسته ای / دانشجویان: چرا هیئت نظارت ب

پخش خرمای صنعت هسته ای توسط دانشجویان همزمان با روز ملی فناوری هسته ای / دانشجویان: چرا هیئت نظارت ب
تعدادی از دانشجویان دانشگاه های تهران به همراه مردم نمازگزار تهران همزمان با روز ملی فناوری هسته و سالروز قطع رابطه با آمریکا پس از اقامه نماز در
راهپیمایی دانشجویان در جمعه اعتراض به بدعهدی های آمریکا
 

تعدادی از دانشجویان دانشگاه های تهران به همراه مردم نمازگزار تهران همزمان با روز ملی فناوری هسته و سالروز قطع رابطه با آمریکا پس از اقامه نماز در "جمعه اعتراض به بدعهدی های آمریکا و خط سازش داخلی" اقدام به برپایی راهپیمایی نمودند.

تعدادی از دانشجویان دانشگاه های تهران به همراه مردم نمازگزار تهران همزمان با روز ملی فناوری هسته ای و سالروز قطع رابطه با آمریکا پس از اقامه نماز در "جمعه اعتراض به بدعهدی های آمریکا و خط سازش داخلی" اقدام به برپایی راهپیمایی نمودند.

 دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد هایی با مضامین "پاسخ بد عهدی ها مرگ بر آمریکا"، "از اثرات برجام تهدید پشت تهدید" و "پاسخ تمام بد عهدی ها = ایمیل آقای ظریف و عراق چی" ، "برجام 2و3و4، خواست دولت استکبار" و "چرا هیئت نظارت بر برجام در مقابل بد عهدی آمریکا ساکت است" خشم خود را از آمریکا و خط سازش داخلی نشان دادند.

 همچنین دانشجویان و امت حزب الله با سر دادن شعارهایی همچون: "خسارت محض ما، مایه عبرت ما"، "ای کاسبان تسلیم، کجا رفت لغو تحریم"، و "مردم با غیرتیم، دلواپس عزتیم" و "نه تحریم نه تحقیر قطع مسیر ذلت"، به ادامه راهپیمایی پرداختند.

 در انتها هم بیانیه پایانی دانشجویان و مردم نمازگزار قرائت شد.

گفتنی است همزمان با این برنامه جمعی از دانشجویان شیراز نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی به بیان اعتراض خود نسبت به بدعهدی های آمریکا در قبال برجام پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار و سیاست , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : شنبه 21 فروردين 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: